GINOP 1.2.12-21-2021-00004 – Élelmiszeripari középvállalatok komplex beruházásainak támogatása

Project befejezési időpontja: 2021.12.23.

A termelés hatékonyságnövelése, komplex, a változó fogyasztói trendnek
megfelelő termékfejlesztést szolgáló beruházás

2021.12.23.

A Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretén belül „Élelmiszeripari középvállalatok komplex beruházásainak támogatása” című felhívás alapján a PRIVÁT Húsfeldolgozó Korlátolt Felelősségű Társaság, mint Kedvezményezett 470 509,73 millió forint vissza nem térítendő támogatást kapott az Európai Regionális Alapból és hazai központi költségvetési előirányzatból.


A PRIVÁT Húsfeldolgozó Kft-nél végrehajtott fejlesztés célja a húsipari termelés hatékonyságnövelése, komplex, a változó fogyasztói trendnek megfelelő termékfejlesztést szolgáló beruházással. A projekt a Széchenyi Terv Plusz program keretében valósult meg, a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program keretén belül az „Élelmiszeripari középvállalatok komplex beruházásainak támogatása” című felhívás keretében. A 784 182,89 millió forint teljes beruházási költséghez 470 509, 73 millió Ft vissza nem térítendő európai uniós támogatást kapott a PRIVÁT Húsfeldolgozó Kft. A Társaság fő tevékenysége a húsfeldolgozás, amely tevékenységhez kötődik a beruházás is. A megvalósítási helyszín a Társaság székhelye, ami 7400 Kaposvár Izzó utca 2. szám alatt található. A beruházás keretén belül húsfeldolgozó, húskészítmény-gyártó és csomagoló gépek továbbá a működéshez szükséges elektromos áram részbeni előállítását végző napelempark került beszerzésre. A beruházás 2021.12.23-én befejeződött. A projekt 206 fő munkahely megőrzéséhez járul hozzá.

Beszámoló a kommunikációs kampányról

A Privát Húsfeldolgozó Kft a GINOP 1.2.12-21-2021-00004 – Élelmiszeripari középvállalatok komplex beruházásainak támogatása project keretében termékfejlesztést támogató és hatékonyságnövelő beruházásokat hajtott végre. A beruházás eredményeit több információs és szemléletformáló kommunikációs eszköz segítségével ismertette B2B, B2C és oktatási csatornákon.