A termelés hatékonyságnövelése, komplex, a változó fogyasztói trendnek
megfelelő termékfejlesztést szolgáló beruházás
2021.12.23.
Privát Húsfeldolgozó Kft. a GINOP 1.2.12-21-2021-00004 – Élelmiszeripari középvállalatok komplex beruházásainak támogatása project keretében termékfejlesztést támogató és hatékonyságnövelő beruházásokat hajtott végre. A beruházás eredményeit több információs és szemléletformáló kommunikációs eszköz segítségével ismertette B2B, B2C és oktatási csatornákon. A COVID19 veszélyhelyzettel összefüggésben offline és online megoldásokat is alkalmazott a tájékoztatásban.
A beruházás és termékek ismertetése történt offline formában:
- bolthálózatban
- nagykereskedelmi partnereknél
- iskolában
Az online felület jobb kiaknázása érdekében a cég átalakította honlapját és szerződést kötött egy kampányfilm forgatására is.
A filmet a cég Youtube csatornáján és Facebook oldalán publikálta 2021 november hónap folyamán. Az információs anyag az online felületeken, már több mint 10000 főt ért el. A film boltjainkban folyamatosan megtekinthető. A boltok látogatottsága meghaladja a napi 300 főt.
Online szeminárum formában, több helyszínen csoportos TEAMS értekezlet keretében megtekintésre került a videó, melyhez ismertetőt és kérdés-válasz lehetőséget biztosítottunk.
A cégnél folyó tanműhelyi oktatás keretében, a kaposvári Kinizsi Pál Élelmiszeripari Szakgimnázium és Szakközépiskola 1-4 éves hentes tanulói is ismertető oktatáson vettek részt. A tanulók részére üzemlátogatás keretében is ismertetésre kerültek a beruházási célok és eredmények.
A Privát Húsfeldolgozó Kft 2021-es évben 29 éves múltjának legsikeresebb kommunikációs kampányát folytatta.